06 diciembre 2007

AMICS

La colla a l'aniversari de la Lídia de 1998, quines pintes!


Perill 2004!! Al Soniquete amb la Marta, l'Anna, l'Elisabet i la Judit.

Les noies en blanc i negre cap a finals dels 90'

Amb l'Anna i l'Elisabet a La Cova

Amb el seu Joan, de Santes

Amb les amigues del Cor de Maria a l'aniversari de la Cris




Amb la Lidia i l'Ona a la panxa


Amb la Laia

Amb l'Anna, en Marc i la Maite a la seu del Musaik

Amb la Gise

Amb la Juli a les Santes
Markel & Ohiana


La Cris va venir a casa meva al setembre per felicitar-me i conèixer el Floquet. Feia només dos dies que el tenia i el primer petonet (abans que a mi!) li va fer a ella. M'agrada molt aquesta foto, estan molt guapos tots dos.Felicitats per la idea de la web, és bonic això de poder compartir records....
Laia



Amic ilustre, l'Arzak

El collage de la Kris
A Casa Paco, amb la gent de la Flama
Amb L'Anna i Marta a París


Amb en Tomeu i la Cristina, al Bolsón, Argentina.

Amb l'Elm i la Marta


A les Santes, amb la Silvia, l'Anna i la Isa
Sardinada Flamenca amb la Txell

Amb la Marta a Can Lluis

Amb l'Ignasi a Madrid

Amb la Lidia lluint panxes

Amb l'Ivan a la Plaça de Cuba








3 comentarios:

Anónimo dijo...

Que la teva força, alegria, creativitat, inteligència, generositat, ens acompanyi sempre.
Kris, sempre seràs aquí amb mi.

Mireia dijo...

Avui me n'he assabentat de la notícia i la tristesa m'ha omplert, però estic molt contenta d'haver-te conegut perquè amb tu he passat molt bones estones. Admiro les teves ganes de viure i la teva il.lusió per fer les coses. Avui m'has donat una lliçó molt gran.
Gràcies pels moments que m'has dedicat!Et trobaré molt a faltar, i sempre et recordaré.
Un petó molt gran!
Mireia

Anónimo dijo...

merci Cris. Ets una altra estrella en el meu cel.